چگونه برای درمان نفریت لوپوسی با عملکرد کلیوی 30٪
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان نفریت لوپوسی با عملکرد کلیوی 30٪

چگونه برای درمان نفریت لوپوس با 30٪ عملکرد کلیه نفریت لوپوس است که توسط یک اختلال سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. اگر عملکرد کلیه از بیماران به 30 درصد، که به معنی آن در حال حاضر وارد مرحله CKD 3 کاهش می یابد. اگر درمان نشود، می تواند به نارسایی مزمن کلیه به تدریج تشدید کنند.

چرا کاهش کارکرد کلیه در نفریت لوپوس؟

همانطور که می دانیم، نفریت لوپوس است لوپوس، است که توسط سیستم ایمنی غیر طبیعی ایجاد می شود باعث شده است. سیستم ایمنی غیر طبیعی، می تواند کمپلکسهای ایمنی بدن بین نمی برد. عنوان این کمپلکسهای ایمنی در خون تجمع می یابد، که ممکن است باعث التهاب و آسیب بافت به طور مستقیم واکنش عملکرد کلیه ها. به عنوان بافت کلیه عملکرد آسیب دیده، سطح عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد.

چگونه برای درمان نفریت لوپوس با عملکرد کلیوی 30٪؟

با توجه به علل نفریت لوپوس، درمان موثر باید قادر به از بین بردن کمپلکسهای ایمنی و سلول های کلیه تعمیر آسیب باشد.

در گذشته، پزشکان اغلب استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی در مهار واکنش های التهابی ناشی از کمپلکسهای ایمنی و بیماران سهولت پروتئینوری از طریق یک سیستم ایمنی ضعیف شده. با این حال، این داروها خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد و می توانید برخی از عوارض جانبی مانند صورت ماه، التهاب، رشد آهسته، بیماری های استخوان، ظرفیت ایمنی پایین و غیره باعث

از آنجا که داروهای معمولی قادر به از بین بردن عوامل بیماری زا و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه، بسیاری از نفرولوژیست سعی کنید برای پیدا کردن بعضی درمان های نوآورانه. خوشبختانه، آنها یک درمان از این نوع، به نام سلول های بنیادی ایجاد کنید.

در این روش درمانی ترکیبی از طب سنتی چینی و تکنولوژی پزشکی مدرن است. از یک طرف، شما می توانید کمپلکسهای ایمنی بدن موفقیت از بین بردن. از سوی دیگر، می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را تغذیه، بهبود سلول کلیوی خود شفا معلول و تنظیم سیستم ایمنی بدن به بهبود عملکرد کلیه در بیماران و پیشگیری از عود سیستم نفریت لوپوس.

اگر شما می خواهید برای درمان نفریت لوپوس و بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: